tisdag 2 november 2010

Uppdatering på begäran!

Till morgonkaffet och Miley Cyrus i högtalarna skall jag ge mig på en uppdatering om mitt liv för er som önskar att läsa om detta spektakel.

Vad har jag gjort egentligen sen senaste uppdateringen?

Sjukt mycket tentaplugg, gjort tentan, tentafirat, varit ute och svängt mina lurviga, haft lite för många filmkvällar, gått på de värsta föreläsningarna i mitt liv, jobbat som en galning och sovit alldeles för lite (ringarna under ögonen skulle kunna skrämma
vem som helst och hade kunnat göra succé på Halloween och jag inte hade jobbat)!

Sanningen är väl egentligen den att jag har varit alltför bitter för att orka skriva och det har hänt lite för mycket bra saker samtidigt för att min hjärna ska kunna koppla ihop allt till ett sammanhang.

Vi får väl se vart det slutar.


Fortsättning följer!


1 kommentar: