onsdag 24 november 2010

Inför jul 2010

Okej, föräldrakaraktärer och vänliga själar!

I julklapp vill jag ha (har lagt in länkar så ni kan se hur vissa av grejerna ser ut):

  • En handdammsugare - rosa. (Eller ett bidrag till en sådan. - Alltså en lång. Ingen liten man måste kravla runt på golvet med!)
  • En resväska - rosa. (Eller ett bidrag till en sådan.)
  • Pip-porslin/sängkläder/weekendbags/kökshanddukar etcetc.
  • Vinglasen (denna punkt riktas dock endast till min mor eftersom jag inte ens vet själv vad de heter eller vilken storlek det är.)
  • JellyBean-fatet (det platta, runda på fot som klassas som "tårtfat") - rosa.
  • En ny mobil!
  • Presentkort på Indiska.
  • Och så denna då:
Annars har jag faktiskt inte en aning... Men jag lägger ut detta tillsvidare för att förhindra i största mån att folk tjatar på mig...

Update: JA, jag blir glad för allt, ovanstående är endast riktlinjer för vad jag konkret kan säga att jag faktiskt vill ha. Ingen följer ju nånsin mina listor ändå (gud förbjude liksom?) så för er som hade tänkt något annat eller ni som inte tänkt ge något alls så är det väldigt okej det med! Nöjda? Bra!

1 kommentar:

  1. då väljer jag att ge ingenting alls :D men med mycket tanke bakom gåvan (det är ju tanken som räknas)

    SvaraRadera