tisdag 2 november 2010

Helgen!

Eftersom jag är villig att göra allt i hela världen för att Sandra ska bli glad så kommer här ett tredje inlägg innan jag måste börja göra mig i ordning.

Det handlar om helgen. Ett relevant ämne om jag får säga det själv!


Jag ska äntligen få åka hem. Till Jönköping. Till min mamma som jag saknar så jag kan dö. Till mina fantastiska kompisar. Till ett bättre utbud helt enkelt!


(Jag hade velat kidnappa med mig Ida... men hon var inte så pigg på det tyvärr.)


Jag ska äntligen klippa håret på fredag. Jag ringde Linnéa igår och bönföll henne om att få komma. Har dock avlagt löfte om att inte klippa mer än nödvändigt så jag antar att det långa svallet stannar, inte mig emot.
Jag ska även luncha med Sandra, fika/luncha/bruncha med Josie, äta middag med mamma och Mikael, träffa min fader, gå på en middag till plus att en utgång skall hinnas med.
Och sedan är helgen slut och det är dags att åka hem till verkligheten igen.

Jag har sett fram mot denna helgen sen i september så jag hoppas att den blir rolig. Det är ju förmodligen den enda hemvändarhelgen för mig denna terminen innan jul så jag får se till att försöka göra det mesta av den!


Nu måste jag börja förbereda mig inför vad dagen har att erbjuda, säga åt min mage att skärpa sig, och helt enkelt försöka fokusera lite.

Lite fuldans kan säkert hjälpa!

Byebye for now.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar