torsdag 11 november 2010

Lamt.

Jag kan inte skriva längre. Ber om ursäkt för er som förväntar er inlägg men jag bara orkar inte.

Men.... for the fans:


Idag arbetade jag extra på biblioteket. Spännande att arbeta dagtid.

Efter det gick jag hem och sov i någon timme.

Efter det åkte jag till stan med Emma.

Efter det så gick vi på bio - The social network. Jag gillade den!

Och nu sitter jag här och väntar på att Vem vet mest ska börja.


Och det är ungefär vad som händer. När jag inte jobbar så pluggar jag. När jag inte gör detta så träffar jag Ida eller andra kompisar. När jag inte gör det så försöker jag hinna med att sova några timmar per natt.

Saker är bra och jag mår bra. Jag orkar bara inte blogga. Jag orkar inte vara fyndig. Jag bara är. Och det känns bra!


1 kommentar:

  1. visst visst... man tror att allt är bra men sen sitter man där med hemorrojder i arslet...

    SvaraRadera