torsdag 23 december 2010

Jag säger mycket *piiiiiip*

Man vet att man är beroende av auto-login när man:

  1. ...får spendera en kvart med att klura sig fram till sin egen bloggadress genom att leta efter kommentarer i andras bloggar.
  2. ...får spendera sisådär ytterligare fem minuter med att försöka komma på vilken mejladress som är registrerad som login.

I alla fall så har jag blivit portad/förpassad till datorrummet eftersom mina julklappar tydligen skulle "beskäras" (borde jag vara rädd?) samt slås in. Fick i alla fall med mig ett ett glas vin in. Nåt gott skall väl komma ur alla förpassningar?

I alla fall så får jag tid till att catcha upp alla fjortisbloggar som jag missat de senaste två månaderna. Kissie har tydligen skaffat hund...

Lyssnar på Katy Perrys Teenage dream och tänker på sommaren. Måste dock lyssna genom Josies blogg eftersom Spotify icke fungerar här i Jönne...

Är även fruktansvärt nöjd med de julklappar jag fått hittills! Ida och Markus känner mig!

Och i övrigt så vet jag icke vad jag skall ikläda mig imorgon - om man skall satsa stenhårt på Ida Sjöstedtklänningen eller inte... Tåls att tänkas på...

Mer då... JO. Jag HATAR H&Ms personal i Jönköping. Jäkla haggor! Jag förstår mig inte på den här staden och mentaliteten hos invånarna. Att studera och skaffa sig en utbildning är inte så speciellt utan mest något jobbigt, dyrt och onödigt. Att arbeta på H&M är det största man kan åstadkomma i livet däremot! WOW säger jag bara! Fan vad häftigt att stå i H&Ms kassa, hänga upp kläder och ibland "designa" deras skyltdockor...

Okej, seriöst. Jag har inget emot H&M... eller själva yrket. Vad jag har något emot är deras jäkla taskiga översittarattityd. Tron på att de är förmer än oss andra vanliga människor.
De står bakom sin lilla kassaapparat och ser fräscha (kan diskuteras?) ut och tycker att de kan bete sig hur som helst. En spark upp i *piiip* skulle de ha!

När det är en kö på 300 kilometer så tycker åtminstone jag att man skall ta hand om den istället för att stå bakom kassan och fnissa och prata strunt med varandra. Inte undra på att psykbryten avlöser varandra varje gång jag sätter min fot i denna vidriga butik här i Jönköping.

Nu skall jag våga mig ut ur datorrummet. Se om de är klara med julklappsinslagningen eller vad som händer.

Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar