fredag 31 december 2010

Detta är ingen resumé - kom ihåg det!

Jag tänker banne mig inte göra någon jäkla nyårsresumé för det här året har varit tråkigt. Hör ni det? Tråkigt! Jag vet inte hur jag ska göra nästa år bättre eller ens vad jag ska göra, men det kommer börja skitbra i alla fall med en resa till Egypt(i)en och sen är det bara till att köra därifrån! Det kommer bli bra! Eller nej... det kommer att bli fantastiskt bra!

Jag minns inte så himla mycket av året som gått, små fragment mest. Typ som när jag satt instängd i 2 månader och skrev C-uppsatsen. Eller när jag jobbade hela sommaren. Eller första tentafesten i höstas. Eller grisfesten. Eller den när jag gick hem med mansskor utanpå mina egna. Hmm, både bra och dåligt med andra ord.

(Detta var dock ingen resumé!).



Ja, några ljuspunkter har det ju funnits. Det finns det ju alltid. Det är spännande hur Ida har varit med om nästan allihopa!

That's love baby...

2 kommentarer:

  1. Det där var ju visst en årsresumé!

    SvaraRadera
  2. Jag funderar på om jag någonsin kommer förlåta dig för att du lagt upp den bilden på en BLOGG, på INTERNET! ... Men jag älskar dig ändå stump!

    SvaraRadera