söndag 19 december 2010

...

Jag är irriterad ikväll. Helst hade jag velat göra en lista - i punktform såklart.

Men det hade nog lätt kunnat uppfattas som elakt så jag nöjer mig med att säga att jag är svinirriterad över julen, mellandagarna och eventuellt nyår.


Utöver patrasket till släkt som man har och ev. måste träffa så är jag irriterad över:

Det finns inga planer, ingen som tar tag i något, och ingen som svarar på några frågor... Jag börjar ärligt talat att fundera på om man inte ska ringa runt till sina forna arbetsplatser för att se om de behöver förstärkning i jul eftersom ingen annan verkar överintresserad av att ses...

Juldagen? - Inget svar.
Byta julklappar? - Inget svar.
Ses? - Ja, men ingen som vill säga när, var eller hur. (Mer än Josie och Emma då!)


Kul. Kul besök det kommer att bli. Tur att man har en hemtenta att skriva då så man har något att göra i alla fall...

Kul... God jul... När får jag åka hem till Växjö igen?


2 kommentarer:

  1. Du kan få umgås med mig mer än en dag, om du vill! Haha. Och det känns skönt att slippa den där pressen... Men jag tycker synd om dig som blir så utpetad, jämt och ständigt :(

    SvaraRadera
  2. Kom hem, kom hem, kom hem! Kom till skåne du kan hänga på mitt jobb. I'll feed you cookies:D

    SvaraRadera