söndag 9 januari 2011

Vissa dagar älskar jag att hata...

Jag hatar:

  • Bad Hairday-mössorna. Kom igen, är du fem år eller?
  • Snö/slask/tö/is. Helvete, jag blir helt jävla vansinnig. Ska det behöva ta dubbelt så lång tid att ta sig till jobbet som vanligt? Ett steg fram, två bak. Hålla på att ramla och halka för varje jäkla steg? Inte okej.
  • Flummigt folk som vill låna en bok "om ungefär typ detta". Ööööh, ser jag ut som ett jäkla uppslagsverk eller?
  • Att ha fältarbete samtidigt som hemtenta och jobb. När ska jag hinna tvätta och städa då var det tänkt?
  • Att aldrig komma i säng innan tolv. Jag vet, det är mitt eget fel tänker ni. FEL. Jag skyller på samhället eller åtminstone kanal fem. Starta inte filmer jag vill se mitt i natten!
  • Att jag inte vet vad jag vill göra med mitt liv...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar