tisdag 11 januari 2011

Idag är det tisdag.

Idag hatar jag:
  • att jag skriver hemtenta, det går bra, det flyter på, allt är chill... Då måste jag pajja det genom att kolla facebook 150 ggr/timme! Jag funderar starkt på att radera mitt konto.
  • att jag har så mycket att göra men så lite tid på mig att göra det.

Idag är jag på gott humör för att:
  • tjejen i cafét är så förbaskat trevlig och kan min beställning utan att jag behöver säga det.
  • jag får sitta mitt emot en söt kille och plugga.
  • motivationskurvan pekar svagt uppåt.
  • jag har fått morgonkaffe två gånger.
  • jag ramlade inte på väg till biblioteket.
  • jag fick skrämma upp Charlie lite ang. C-uppsatsen.
  • min fickspegel är oerhört vacker.
  • jag åker till Egypten på torsdag.
  • snön håller på att försvinna.
  • min lägenhet är sjukt städad.

1 kommentar:

  1. Du är bara på fejjan och springer pga att du vill läsa mail från mig ;) Och nåde dig och du tar bort ditt konto!

    SvaraRadera