torsdag 9 september 2010

Saker som gör mig förbannad!

Fucking jävla HÄLVÄTTÄ!

En sån dag har jag idag. Tydligen kallas det även pms... ett begrepp jag aldrig förstått mig på (men enligt Ida så lider jag just nu av detta, en bra ursäkt för att bete sig som en surkärring).

För att återgå till svordomarna... Jävla skitstad man bor i. Blåsigt och en väderlek som är som ett lotteri. Jag tycker att antingen är det vinter eller så är det sommar. Jag hatar mellanperioderna.

Sedan så ska det nu installeras elmätare i mitt hus så att jag ska få en individuell räkning. Denna elmätare kommer sitta mitt på väggen. Mitt på väggen kommer det sticka ut en jäkla klump. En jäkla klump som ska kontrollera så att jag inte lämnar tv:n på stand-by eller har datorn igång dygnet runt. Fucking fantastico.


Sedan, så har jag ont idag. Från halsen, ut i brösten och ner i magen. Det liksom sticker. Och gör mig förbannad. Allt verkar göra mig förbannad idag.
Det är nog faktiskt dagens mest använda ord hittills.

Feber har jag med.... Kul. Jättekul. Jag älskar att vara av det kvinnliga könet. Vi blir inte alls straffade för allt som har med våra kroppar och psyken att göra. Härligt. Jag ser fram mot att få vara kvinna i hundra år till....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar