måndag 13 september 2010

Hyresbostäder i Växjö... Jävla /&¤#"¤%&

Hyresbostäder i Växjö.

Vilket. Jävla. Skämt.


Jag fick min elmätare installerad nyss. Nu sticker en fet klump ut från väggen som en jäkla cancersvulst. Utan någon slags kåpa på, det ser ut som ett stycke avancerat lego på väggen.
Och inte så att de kunde vara schyssta och flexibla och sätta den lite gömt eller uppe vid taket. Nejdå. Varför skulle de göra det?
Istället var det som om de tänkte: "Vart blir det fulast att sätta den?"


Utöver klumpen på väggen så har vi tydligen blivit tilldelade Bixia som elleverantör. Kul att man fick välja...
Om vi vill byta så måste vi först vänta på den första räkningen samt betala den. Sen kan man få byta.

För att göra det hela snäppet mer oorganiserat och kundfientligt så kan jag ju tillägga att jag endast visste att de skulle komma idag pga en lapp på min dörr i fredags. 3 dagars förvarning. Om man inte ville att de skulle gå in med huvudnyckel så skulle man kontakta dem. De har ingen telefontid på helgerna. Jag såg min lapp klockan sex på kvällen i fredags.

Vi har heller inte fått någon som helst information ifall hyran kommer sänkas.



Gissa vilka som kommer få ett långt mejl lagom till att de kommer till jobbet imorgon?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar