söndag 15 augusti 2010

Hmmmpf

Istället för att bara sitta och dricka saft och spana in nya jobbschemat (och försöka räkna ut hur rik jag kommer vara i höst - vilket är inte rik alls) så ska jag istället ge mig på att packa upp 100-kilosresväskan med alla prylar jag köpte i Ullared (dock ej för över 50 000 skall tilläggas)!


Hujeda mig vad jag svor över den där jäkla väskan igår när jag skulle på och av tåg och bussar.

Har även ett svagt minne av att jag kan ha sparkat till den en gång när jag blev trött på den vilket genererade vissa frågande/skrämda blickar från den afrikanska damen som tjatade på mig om att jag skulle hjälpa henne med att stänga av touch-funktionen på hennes touchskärm på hennes touchmobil... Like say whaaaaaat crazy lady?!

Kan även ha funderat på att knuffa ut den (och den afrikanska damen) framför tåget för att sedan få det att se ut som en olycka...

Men nä. Inte denna gången.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar