måndag 9 augusti 2010

Andas!

Idag har jag hoppat i vattenpölar. Det var kul och kändes bra.


Jag avskyr även en kärring på mitt jobb (en ur personalen). En riktig ragata som tror att hon kan allt, helt ignorant - en jävla besserwisser helt enkelt.

Jag vill bara ge hennes fyra hakor en rejäl smocka och sen ställa mig över henne och säga att: "Jag har faktiskt ett namn, och det är inte 'den där flickan' (din &%%¤%¤/()()=)=) !!!"


Fakkaaaaahhh! Jag tror det var min irritation över henne som fick mig att vilja mosa alla vattenpölar på vägen hem.


Men men, nu är det nya tag och duschen som väntar. Sen ska jag ta på mig rena kläder, kanske till och med kleta på lite mascara dagen till ära, och sen bege mig mot staden för en återföreningsmiddag med min kära lilla Sajjelito!

Välkommen ska du vara till Växjö - Sveriges pisshål nr 2!

1 kommentar: